سالن آرایش و زیبایی سون پریتی(seven preti)

خدمات آرایشی-مو- ناخن-پوست-ماسک صورت و آموزش کلیه موارد

سالن آرایش و زیبایی سون پریتی(seven preti)

خدمات آرایشی-مو- ناخن-پوست-ماسک صورت و آموزش کلیه موارد

تناسب مدل مو و مدل صورت

نحوه آرایش موهایتان حقایق بسیاری را درباره ظاهر ، شخصیت ، وحتی نوع زندگی شما بیان میکنند. مو نماد شخصیت است . مو می تواند حالات درونی شما را بازگو کند .با وجود تمام سلایقی که ما برای آرایش موهامان اعمال میکنیم اما بازم نکاتی برای هماهنگی مو و صورت لازمه که رعایت کنیم.

صورت بیضی شکل :
خوش به حالتان ! نوع صورتتان به شما این اجازه را میدهد که هر مدل مویی که دوست دارید روی صورت خود پیاده کنید. پیشانی و چانه در صورت های بیضی کاملا با هم متناسبند . برای همین هم موهای کوتاه و هم بلند به شما میاد.

صورت گرد :
برای دستیابی به یک صورت باریک تر سعی کنید موهایتان را روی صورتتان بریزید. موهایتان را از وسط باز کنید و بصورت حلقه های فر بر روی صورتتان بریزید.حالت موی فر در انتهای موها و در سمت چانه باعث بیشتر شدن گردی صورتتان میشود که نتیجه جالبی نخواهد داشت.

صورت قلبی شکل :
فک و پیشانی پهن نشانه این صورت است . مدلهای موهای کوتاه برای این صورت ها مناسب است. جدا کردن یک دسته موی ضخیم و جدا برای این نوع صورت انتخاب مناسبی است. برای اینکه مو در قسمت بالایی پرپشت به نظر میرسد و باعث محو شدن خطوط پهن چانه و فک میشود.

پیشانی پهن و چانه بلند :
موهایتان را زیر چانه تان جمع کنید. اینکار باعث میشه که تناسب صورتتان حفظ شه. همچنین چتری مو میتونه برای پوشاندن پهنی پیشانی مناسب باشه.

صورت دارای اعضای درشت :
اگر عضوی از صورتتان مانند بینی درشت باشد ، میتوانید این ویژگی منفی را با پرپشت نگه داشتن موهاتان کمرنگ کنید .های لایت های روشن هم برای این صورت گزینه مناسبیه . موهای صافی که از وسط فرق باز شده اند باعث میشه که بینی درشت تر به نظر بیاد.این موضوع در مورد چتری بلند هم صاذقه .

گردن کوتاه :
اگر گردن شما کوتاه است و میخواهید موهای کوتاه داشته باشید با استفاده از موهایی که بلندی آنها از سمت جلوی مو به سمت پشت افزایش پیدا میکنه میتونید مدل موی زیبایی داشته باشید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد