X
تبلیغات
رایتل


سالن آرایش و زیبایی سون پریتی(seven preti)

خدمات آرایشی-مو- ناخن-پوست-ماسک صورت و آموزش کلیه موارد

از افت قند قند خون جلوگیری کنید و وعده های منظم غذایی و کوچک و سالم بخورید.از میان وعده های کم انرژی مانند هویج-کرفس و ذرت بو داده بدون روغن و کیک های برنجی با شکر کم استفاده کنید

از انواع میوه های تازه و آب میوه ها به عنوان طعم دهنده های شیرین استفاده کنید. 

جوشانده های گیاهی  برای تسکین اعصاب مناسب هستند میتوانید آنها را با یک قاشق غذا خوری عسل میل کنید. 

مصرف غذاهای حاوی تریپتوفان مانند مغزهای گیاهی (پسته -بادام -فندق و ...)موز و غلات کامل دستگاه عصبی را تسکین میدهند. 

مصرف مقدار کمی ماده پروتئینی در طول روز مانند پنیر-تخم مرغ-مرغ و گوشت در شرایط استرس خستگی شما را رفع میکند.اگر جزو افرادی هستید که  زیاد استرس دارید همیشه مقدار ی از مواد حاوی پروتئین را همراه داشته باشید. 

غلات کامل  و مواد غذایی حاوی فیبر چرخه ایجاد گرسنگی را به تعویق می اندازد. انواع میوه -سبزی -ماست کم چرب و پنیر نیز همین کار را انجام میدهد. 

از انواع غذاهای کم چربی یا بدون چربی استفاده کنید. 

وعده های غذایی را حذف نکنید. 

برای مقابله با استرس راه دیگری بجز غذاخوردن پیدا کنید. 

برای رفع خستگی بعد از کار روزانه ورزش کنید.ورزشهایی را انتخاب کنید که مورد علاقه شما هستند وبه شما آرامش میدهند. ورزش به شما کمک می کند تا کالری اضافه شما سوخته شود.سلامت قلب و ریه ها افزایش یابد و ذهن شما از چیزهایی که باعث استرس هستند دور نگه داشته شوند. 

روزانه به مدت ۲۰-۳۰ دقیقه و سه بار در هفته به صورت منظم ورزش کنید . 

در شرایط استرس از داروهای آرام بخش استفاده نکنید. 

یاد بگیرید که اهداف خود را زمان بندی کنید. 

مهارتهای مدیریت زمان را یاد بگیرید. 

نوشته شده در شنبه 12 بهمن‌ماه سال 1387ساعت 03:51 ب.ظ توسط ماریام| نظرات (1)|


قالب وبلاگ : فقط بهاربیست