سالن آرایش و زیبایی سون پریتی(seven preti)

خدمات آرایشی-مو- ناخن-پوست-ماسک صورت و آموزش کلیه موارد

سالن آرایش و زیبایی سون پریتی(seven preti)

خدمات آرایشی-مو- ناخن-پوست-ماسک صورت و آموزش کلیه موارد

مدل آرایش عربی

 

نظرات 2 + ارسال نظر
دکتر نگار کریمی پنج‌شنبه 23 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 11:57 ق.ظ http://www.zibashavid.persianblog.ir


با سلام و احترام
ما یک یک شرکت تولید و فروش تجهیزات و وسایل بهداشتی و زیبایی هستیم.اگر که مایل بودید به وبسایت و وبلاگ ما سربزنید.ما که خواشحال می شویم. فکر می کنیم که می تونیم برای همدیگر مفید باشیم.امیدواریم که این رفت و آمد ادامه داشته باشه.
موفق باشید
www.zibashavid.persianblog.ir
www.tebkala.ir

info@tebkala.ir


شرکت طب کالای نوژان
تهران-خیابان ولی عصر-پایین تر از سه راه جمهوری-پلاک1231-ط 1-واحد3

دکتر نگار کریمی

... چهارشنبه 20 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 01:50 ق.ظ http://mojtaba2006.blogfa.com

سلام
حال شما؟
خوبین؟
راستش یه دفعه به این وبلاگ بر خوردم
می خواستم ببینم شما علاقه ای به مشارکت و همکاری توی کارتون دارین یا نه؟
در مورد زمینه فعالیتش میشه بعدا به تفاهم رسید
اینو گفتم چون من خودم با یه خانومی شریک بودیم و خیلی هم خوب کار می کردیم ولی ایشون به دلایل خانوادگی از ایران رفتن و من دیگه نتونستم با کسی ادامه بدم یعنی راستش نتونستم به کسی دیگه اعتماد کنم
گفتم اگه شما علاقه ای دارین اگه به توافق رسیدیم یه صحبتی با هم داشته باشیم
اگر هم نه که هیچی!
مرسی و خداحافظ

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد