سالن آرایش و زیبایی سون پریتی(seven preti)

خدمات آرایشی-مو- ناخن-پوست-ماسک صورت و آموزش کلیه موارد

سالن آرایش و زیبایی سون پریتی(seven preti)

خدمات آرایشی-مو- ناخن-پوست-ماسک صورت و آموزش کلیه موارد

توصیه هایی برای زنان

هر روز دست کم یکی از این موارد را تاکید کنید: 

من کشف می کنم که چقدر عالی و شگفت انگیز هستم. 

من در درونم موجود درخشانی را می بینم. 

من عاقل و زیبایم. 

من هرآنچه  را که در درونم می بینم دوست دارم. 

من انتخاب می کنم که خودم را دوست داشته باشم. 

من بانوی خودم هستم. 

من مسئول زندگی خودم هستم. 

من توانایی هایم را گسترش می دهم. 

من آزادم که همه آن چیزی باشم که می توانم. 

من زندگی ارزشمندی دارم. 

زندگی من لبریز از عشق است. 

من شایسته عشق و احترام هستم. 

من تحت تسلط کسی نیستم و آزادم.  

من مشتاقم که شیوه های نوین زیستن را بیاموزم. 

من از جایگاه خودم لذت می برم و شادمان هستم. 

من زنان زندگی ام را دوست دارم و از آنان حمایت می کنم. 

من از طریق زندگیم عمیقا شکوفا میشوم. 

من از زنده بودنم در این مقطع زمان و مکان خشنودم. 

من از زن بودنم احساس خرسندی و رضایت دارم. 

من زنی قدرتمندم و بی نهایت لایق عشق و احترام هستم. 

من قطره ای از ذات احدیت هستم و خدا را سپاس می گویم که مرا زن آفرید.

نظرات 1 + ارسال نظر
زهره یکشنبه 29 دی‌ماه سال 1387 ساعت 10:23 ق.ظ

سلام تشکر می کنم از مطالب و نکات خیلی خوبت .فکر میکنم با تکرار این کلمات حس خوبی نسبت به خودم و اطرافم پیدا کردم
خداحافظ

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد