سالن آرایش و زیبایی سون پریتی(seven preti)

خدمات آرایشی-مو- ناخن-پوست-ماسک صورت و آموزش کلیه موارد

سالن آرایش و زیبایی سون پریتی(seven preti)

خدمات آرایشی-مو- ناخن-پوست-ماسک صورت و آموزش کلیه موارد

آیا زیر چشمتان چروک افتاده؟

ورم زیر چشم می تواند مربوط به احتباس مایعات بدن شما باشد.کارکرد کلیه ها و وجود یک بیماری قلبی -عروقی را در خودتان با پزشک بررسی کنید. عدم تعادل هورمونها در بدن و آلرژی های غذایی می توانند دلایل دیگر آن باشند.با همه اینها سالن زیبایی سون پریتی کرم ضد چروک و تقویتی پوست با نام جنسینگ را به شما تقدیم می کند.

تخم مرغ

طبق نظر بو علی سینا تخم مرغ آب پز  سبب غلظت خون و تخم مرغ عسلی باعث رقیق شدن و اصلاح خون می شود. نیمرو نیز با روغن حیوانی  یا دیگر روغنهای طبیعی مفید است . نگهداری تخم مرغ داخل نمک سبب حفظ بیشتر خواص آن می شود.

از نور شدید آفتاب پرهیز کنید

بسیاری از افراد تمایل زیادی به برنزه شدن دارند.برنزه شدن ممکن است برای مدتی جذاب بنظر برسد ولی اشعه آفتاب بیشتر از هر عامل دیگری پوست شما را پیر می کند.

ادامه مطلب ...

ماسک توت فرنگی و سرکه سییب

ماسک توت فرنگی و سرکه سیب پوست کدر را شفاف می کند-به آن آرامش می بخشد و چربی اضافی آنرا از بین می برد . سرکه سیب اثر خنک کننده -محافظ و ضد عفونی کننده دارد. 

طرز تهیه :

ادامه مطلب ...

پیشگیری از پوکی استخوان

برای استحکام استخوانهای بدن  و اجتناب از پوکی استخوان غذاهای سرشار از مواد معدنی : ماست -پنیر کم چرب-شیر-جودوسر-جو وگندم سیاه مصرف کنید .درصورتیکه دچار آلرژی غذایی نسبت به لبنیات هستید  یا در صورت یاسئگی -احتیاج به مصرف مکمل داروئی کلسیم دارید.

هدیه

هدیه سون پریتی ارائه خدمات میکاپ و شینیون برای معرف عروس

به عشقی که در اطرافت هست توجه کن

ما آدما خیلی سریع مشکلات زندگی امان را می بینیم ولی رغبتی نشان نمیدهیم که موفقیت ها و قابلیتهای زندگیمان را  ببینیم.  

بی توجه به وضعیت رابطه ات -مردمی را در نظر بگیر که دوستت دارند. لازمه ایجاد رابطه ای پایدار همان احساس عشق و محبتی است که دیگران  به تو دارند.

کرم های مرطوب کننده پوست

معمولا پس از شستشوی صورت پوست کشیده می شود. اگر پوست صورتتان آن قدر خشک است از کرم مرطوب کننده استفاده کنید.

ادامه مطلب ...

عادات سالم برای جلوگیری از استرس

از افت قند قند خون جلوگیری کنید و وعده های منظم غذایی و کوچک و سالم بخورید.از میان وعده های کم انرژی مانند هویج-کرفس و ذرت بو داده بدون روغن و کیک های برنجی با شکر کم استفاده کنید

ادامه مطلب ...

به حباب نگران لب یک رود قسم 

و به کوتاهی آن لحظه شادی که گذشت 

غصه هم خواهد رفت 

آن چنانی که فقط خاطره ای می ماند.

ماسک لیمو ترش

این ماسک برای پوستهای خشک مفید است.

ادامه مطلب ...

اینگونه نفس بکشیم

برای سلامتی روح و جسم و برای آرامش ذهن بیایید اینگونه نفس بکشیم

ادامه مطلب ...

پاکسازی پوست

پاکسازی انواع مختلف دارد و روش پاکسازی نیز به نوع پوست بستگی دارد. پاک کننده ها به انواع کرم ها، بخورها، شیرهاوصابونهای پاک کننده تقسیم می شوند.

ادامه مطلب ...

تقویت ناخنها

تقویت کننده هاى ناخن براى استفاده بر روى ناخن هاى خیلى ضعیف و شکننده و ورقه ورقه شده در کوتاه مدت مفید هستند، اما اگر شما از آنها براى مدت طولانى تر از ۳ هفته استفاده کنید ناخن ها بیش از اندازه سفت مى شوند و همین مسئله باعث مى شود که آمادگى شکسته شدن، ورقه ورقه شدن و… را پیدا کنند. فکر نکنید که ناخن هاى سالم و خوب همگى محکم و سفت هستند و از نوع ناخن هاى فوق العاده و ایده آل است.

ادامه مطلب ...

برداشتن ابروها با موچین

هنگام برداشتن ابروها به وسیله موچین بهتر است که

ادامه مطلب ...

تناسب مدل مو و مدل صورت

نحوه آرایش موهایتان حقایق بسیاری را درباره ظاهر ، شخصیت ، وحتی نوع زندگی شما بیان میکنند. مو نماد شخصیت است . مو می تواند حالات درونی شما را بازگو کند .با وجود تمام سلایقی که ما برای آرایش موهامان اعمال میکنیم اما بازم نکاتی برای هماهنگی مو و صورت لازمه که رعایت کنیم.

ادامه مطلب ...

فواید سرکه سیب

از اندامهای بدن به وسیله املاح حیاتی و عناصر بخصوص پتاسیم و همچنین مجموعه ای از ویتامین ها حفاظت می کند.

ادامه مطلب ...